مجتبی جباری گفت : مسئولان باشگاه استقلال گفتند که در تمرین امروز حاضر نشوید و این بی احترامی آنها را بعدا پاسخ می دهیم.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مجتبی جباری که به اتفاق مهدی رحمتی در باشگاه استقلال حاضر شده بود پس از جلسه با نصرالله عبدالهی و بهتاش فریبا گفت: آقای توفیقی با ما تماس گرفت و گفت امروز به تمرین استقلال نروید و به جای تمرین در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشید اما وقتی به اینجا آمدم دیدیم هیچ یک از اعضای هیات مدیره وجود ندارند و مطمئناً اینکه به ما می گویند به سر تمرین نروید بی احترامی بزرگی است.

وی در ادامه افزود : ما هم مانند شما خبرنگاران سوال های زیادی در ذهنمان است اما بی احترامی آقایان را بی پاسخ نمی گذاریم منتظر اعلام رسمی باشگاه هستیم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مبنی بر اینکه مقصر ناکامی های اخیر استقلال شما و رحمتی هستید گفت: ما کسی را پیدا نکردیم که ببینیم در باشگاه می تواند به ما پاسخ درستی بدهدو فعلا دوست نداریم در این باره صحبت کنیم ولی مهم این است که به ما پیامک می زنند حتما در جلسه هیات مدیره حضور داشته باشید در حالیکه هیچ جلسه ای در باشگاه استقلال برگزار نمی شود.

رحمتی : بدون هیچ دلیلی ما را از تیم کنار گذاشتند

سید مهدی رحمتی : به ما گفتند به باشگاه استقلال بروید و در تمرین حاضر نشوید من نمیدانم چرا بدون دلیل ما را کنار گذاشتند.

سید مهدی رحمتی پس از خروج از باشگاه استقلال گفت: صحبت های من هم مانند صحبت های جباری است و اجازه بدهید در آینده ای نزدیک حرفهای بیشتری خواهم زد اما نکته این است که نمی دانیم به چه دلیل ما را از تیم کنار گذاشته اند.

وی در ادامه افزود: ما هم مانند شما خبرنگاران چیز زیادی نمی دانیم و سوالات زیادی در ذهنمان است اجازه بدهید به محض اینکه جواب سوال هایمان را پیدا کردیم حتما شما را مطلع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه شمارا مقصر­نا کامی های استقلال می داند­گفت: این باشگاه مدیر دارد و بهتر است این سوال را از مدیرعامل باشگاه استقلال بپرسید!!
/2759/